0030{{ قرارد داد با اولیاء }}
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 بسمه تعالي   

  

   فرم قرار داد مهد و پيش دبستاني فرشته ها  

با اولیاء گرامی

 

 

1. نوآموزان موظف به شركت در كلاس در تمام ايام سال به غير از تعطيلات رسمي و پنجشنبه ها بوده و غيبت نوآموزان به منزله عقب ماندن از برنامه آموزشي مي باشد و مربيان هيچ گونه مسئوليتي در قبال آموزش مجدد مطالب آموزش داده شده ندارند.

 

2. زمان تحويل گرفتن نوآموزان صبح از ساعت 30/7 الي 30/8 مي باشد و زمان تحويل دادن آنها ساعت 30/11  وبعد از ظهر از ساعت 12 الی 30/13 خواهد بود.

 

3. در صورت تاخير اوليا در زمان تحويل گرفتن نوآموزان، بعد از ساعت مشخص شده هزينه اي بابت ساعت اضافه حضور در مهد از اوليا اخذ مي گردد. بديهي است اين تاخير هم بايد از قبل هماهنگ و مسئولين مهد در جريان قرار گرفته باشند.

 

 

4. دفتر چه یادداشتی  كه والدين تهیه دیده اند به عنوان دفتر رابط مربی با اولیاء بوده که بطور روزانه مطالب آن را بازبيني نموده و نكات لازم را در آن مبذول مي دارند. همراه داشتن همه روزه اين دفتر الزامي است.

 

5. از آوردن هر گونه خوراكي و نوشيدني خارج از برنامه تغذيه جدا خودداري نمائيد.

 

6. جلساتي با عنوان جلسات اولیاء و مربیان  در طي سال تحصيلي براي والدين محترم برگزار مي شود كه شركت در اين جلسات الزامي است.

 

 بقیه در ادامه مطلب

 



0029{{ جهت یاد آوری, مورد توجه اولیاء گرامی }}
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 مورد توجه اولیاء گرامی ( نو آموزان مقطع پیش دبستانی)

 

با سلام و احترام

 ولی گرامی برگه هایی که به عنوان برگه ی گزارش بازدید یا برگه گزارش داستان( بعد از هر بازدید یا قصه گویی) حضورتان  ارسال میشود , صرفا جهت سنجش دقت نوآموزان و بالا بردن حواس شنیداری و گفتاری آنهاست.

لذا خواهشمندیم فقط دانسته ها و درک کودک از موضوع را همان طور  که برایتان تعریف می کند روی برگه گزارش بنویسید و از نوشتن جملات و توضیحات اضافی خود داری فرمایید.

با سپاس از همکاری و همیاری شما _ بهلولی